logo
  • Telefona numurs
    +371 67616989
  • E-pasts
    info@baseins.lv
    AEROBIKAS TRENIŅI

    AEROBIKAS TRENIŅI

    Nodarbību apraksti:

     

    Total body workout (trenere – Inese Dembovska)

    OTRDIENĀS 19:00

    vidējas intensitātes nodarbība, kas vērsta uz sirds un asinsrites sistēmas stiprināšanu, ķermeņa svara samazināšanu, kā arī visa ķermeņa muskulatūras nostiprināšanu un tonizēšanu. Nodarbībā tiek izmantots papildus inventārs.

    Inese ir sertificēta C kategorijas fitnesa trenere un kustēties iesaka visiem:

    „Kustīgs un aktīvs ķermenis ir pamats veselībai un dzīvespriekam ikdienā! Esi drosmīgs un patiess pret sevi – un Tev izdosies ienest vairāk prieka savā dzīvē!”

     

    Zumba (trenere – Kitija Tone)

    OTRDIENĀS 18:00 

    Kitija par Zumbu: “Zumba vienmēr ir aizraujoši, jo allaž ir kas jauns un interesants – Tev nav jābūt dejotājam, jo zumba ir domāta visiem – nav ierobežojumu, ir tikai vēlme dejot.

    Mani Zumba ceļ spārnos, nāc pamēģini arī Tu!
    Kas ir Zumba?

    Zumba nav sacensības, kur kāds ir labāks, skaistāks vai foršāk dejo – tā ir pozitīvas enerģijas apmaiņa fantastiskā gaisotnē!

    Joga (trenere – Svetlana Degtjarjova)

    TREŠDIENĀS 18:30 UN SVĒTDIENĀS 12:00

    trenere nodarbībā izmanto cīņas mākslas un ķermeņa atveseļošanas tehnikas, lai mazinātu stresu.

    Paralēli tam, trenere strādā par ķermeņa attīstības kouču, vadot apmācību, kuru laikā ķermenis saprot, ka, ir spējīgs! Proti, izsitot cilvēku no pāratbildības un neuzticēšanās sev ar laiku iemācīsieties grūtības tvert vieglāk.

    Svetlana specializējas arī alternatīvās apziņas jomā, kā arī ir tādu programmu autore, kā sporta traumu un profesionālo saslimšanu profilakse, “Mandala – kā pašdiagnostikas metode”, “Pilnā viļņveidīgā elpošana” un “Joga šūpuļtīklos”.

     

    Lady Fit Box (treneris Dēvijs Vecroze)

    OTRDIENĀS 08:00 SESTDIENĀS 17:00

    Nodarbība paredzēta tikai sievietēm no 16 gadu vecuma. Notiek BOKSA ZĀLĒ

    Lady Fit Box nodarbība sniedz iespēju sievietēm apgūt boksa pamatus, pašaizsardzības elementus, attīstīt un nostirpināt visas muskuļu grupas, trenēt spēku, ātrumu un koordināciju.Nodarbības laikā nemanot var atbrīvoties no ikdienā uzkrātās agresijas, stresa un tā vietā iegūt papildus enerģiju, prieku un celt pašapziņu!

     

    FITNESA ZĀLES TRENIŅU GRAFIKS: http://baseins.rtu.lv/timetable/#aerobikas-zale

     

Nodarbību izcenojumi Nodarbību saraksts